🔥 Tusind tak for en fantastisk Sankt Hans-aften! 🔥
Sikke en dejlig aften på Kirkehøjvej - og hvor var det skønt at se så mange mennesker samlet. Thyregod er ikke en stor by, så det var virkelig dejligt at opleve omkring 200-250 mennesker møde op og være med til at skabe en helt særlig stemning.
En stor tak til Morten Seindal Krabbe for en rigtig fin båltale.
Også en stor tak til Annelise Laursen og de to dygtige musikere, der spillede sammen med hende, for den hyggelige musik og gode stemning.
Kæmpe tak til alle de frivillige, som har hjulpet borgerforeningen både før, under og efter arrangementet. Uden jer kunne sådan en aften ikke lade sig gøre.
Og selvfølgelig tak til alle jer, der kom og bakkede op om aftenen.
Tak for opbakningen - vi er meget taknemmelige! ❤️
Thyregod-Vester Borgerforening
Hvis nogen kunne tænke sig at dykke ned i Mortens tale: Sankt Hans Tale 2026










































